A Tehetségmentor Program következő szintje

#tehetségmentor

Idén a Program több új munkatársat is maga között tudhat. A NJE esetében Rozner Gábor, az SZE színeiben Domonkos Lilla Noémi, a DE-n pedig Szilágyi Gábor látja el a 2018/2019-es tanévben a koordinátori feladatokat. A programba újonnan belépő SZIE-nél pedig Mezei Máté fogja a Program működését segíteni.

Az elmúlt időszak

A Program tekintetében több fontosabb esemény is történt:

  • A DOSz nyári táborában tartottunk előadást, ahol a TMP-ről valamint a HÖOK-DOSz TMP együttműködésről tartottam előadást.
  • Ezentúl pedig lezajlottak a legfontosabb események, a gólyatáborok! A táborokban a koordinátorok elvégezték a Program bemutatását.

Feladatok és tréning nap

A következő fontos feladat a koordinátorok saját mentor csapatainak összeállítása, mely feladatra október 1-ig kaptak lehetőséget a koordinátorok.

Az októberi hónap végén esedékes mentori tréning napot feltehetően a fővárosban rendezzük meg, ahol a mentorok, valamint a koordinátorok elsajátíthatják mindazt a tudást, ami szükséges az egész éves munkavégzésükhöz.

Középiskolákban is

A tavalyi tanévben középiskolai felkereső tevékenysége során összesen 73 középiskolában 91 felkereső óra valósult meg az anyaországban. (Több iskolában is előfordult, hogy oktatói kérésre már 11-es osztályokban is tartottunk tudománynépszerűsítő előadást.) Az idei évben ezt a számot szeretnénk növelni, mely célunk vélhető sikerességét előrevetíti, hogy több középfokú intézmény (köztük, olyan intézmények is ahol eddig nem jártunk) már jelezte, miszerint szeretnék a program megjelenését a saját intézményükben.

Új arculati elem, itt a bagoly

A program grafikai kiajánlójában minden fontosabb információt megtudhatnak a kíváncsi érdeklődők, mivel tartalmazza a program rövid bemutatását, valamint különböző tudományos és tudománynépszerűsítő cikket, köztük olyan naplószerű élménybeszámolókat, melyeket a program koordinátorai készítettek.

A program az idei évtől egy új grafikai kísérő elemet is kapott, amely nem más, mint egy bagoly. A program vezetőinek azért a fent említett állatra jutott a választásuk, mert az ikonikus madár olyan heraldikai jelkép, ami mindig is az értelmiségi foglalkozású személyek és a tudósok címerében volt látható - az elméleti tudományokat éppúgy jelképezte, mint a tudást magát.